Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer een product op voorraad is, dan wordt de bestelling binnen 48u verzonden. Bestellingen die tijdens het weekend worden geplaatst, worden ten laatste op dinsdag (indien werkdag) verzonden. Wij versturen onze bestellingen met bpost, waardoor wij een snelle verzending kunnen garanderen.
Let op: Als gevolg van de coronacrisis is het bij onze bezorgdiensten momenteel drukker dan normaal, waardoor de standaard levertijd momenteel 1-5 werkdagen is. Ook het beloofde tijdsvak van de bezorger kan afwijken van het daadwerkelijke tijdstip waarop jouw bestelling wordt bezorgd. We hopen op jouw begrip voor deze situatie.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja, dat kan! Zodra de bestelling wordt verzonden, ontvangt u van bpost een mail met track & trace nummer, waarmee je de status van uw zending kan volgen via hun website (track.bpost.cloud).
Moet ik verzendkosten betalen?
Voor bestellingen van producten met een orderwaarde van minstens € 50 is de verzending binnen België gratis. Voor bestellingen met een lagere orderwaarde betaal je € 10 verzendkosten. Als je je bestelling komt afhalen in onze showroom te Kortrijk, betaal je nooit verzendkosten. Afhalen kan elke werkdag van 9u tot 17u30 en ook op elke eerste zaterdag van de maand. Gesloten op feestdagen.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van de levering?
In geval van afwezigheid komt de postbode de volgende dag nog een keertje langs. Indien u nog steeds niet aanwezig bent zal de postbode een afwezigheidsbericht in uw brievenbus stoppen. Zo kan u vervolgens het pakket de dag nadien afhalen in een bpost-postkantoor of een postpunt in uw buurt.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, tijdens het afrekenen kan je ervoor kiezen om uw bestelling af te halen in onze winkel. Op die manier betaal je geen verzendkosten. Afhalen is mogelijk van maandag t.e.m. vrijdag van 9u tot 17u30 in onze fabriekswinkel te Ringlaan 11, 8501 Heule.
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat kan ik doen?
Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of indien (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen jou vervolgens adviseren wat te doen en helpen het probleem op te lossen!
Kan ik een product retourneren?
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder reden het product te retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je het product hebt ontvangen. Om een product te retourneren, moet je ons eerst schriftelijk, per post, fax of e-mail op de hoogte stellen. Je retouraanvraag is geldig als deze binnen een termijn van 14 dagen is verzonden.
Hoe moet ik een product retourneren?
Het product dient te worden teruggestuurd met alle geleverde toebehoren en zo goed als mogelijk in originele staat en verpakking. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.
Hoe lang duurt het voor mijn betaling is terug gestort?
Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht, dan ontvang je het volledige bedrag dat je betaald hebt, inclusief de leveringskosten. Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend, betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Dit gebeurt uiterlijk binnen 14 dagen.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Hoewel wij wel de oorspronkelijke verzendkosten terugbetalen, ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren. Je moet dus zelf de kosten betalen die nodig zijn om het product terug te sturen naar ons.